MIKUPEX logo aa.jpg

Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu, Sázava

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.

  

Co budete mít na starosti?

- příjem zákaznických objednávek

- fakturaci

- komunikaci se zákazníky

- práci v interním IS - zadávání nových klientů a produktů

- přípravu reportů

- vyhledávání vhodného dopravce pro odesílání objednávek do zahraničí

- ad-hoc administrativu

 

Uvítáme:

- praxi na podobné pracovní pozici - výhodou

- znalost práce na PC

- komunikativní znalost AJ

- příjemné vystupování a pro-zákaznický přístup

- samostatnost a schopnost zorganizovat si práci

- spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup

- nástup možný ihned, případně dle dohody

 

Nabízíme:

práci na HPP, na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek

- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti, v lokalitě Sázava, ve Středních Čechách

- přátelský tým kolegů, možnost zajímavého osobního a profesního růstu

- pracovní dobu PO-PÁ 8:00 - 16:30

- nástup možný ihned

 

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis ideálně i s motivačním dopisem, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována. 

     

.

MIKUPEX - ODPOVĚDNÍ FORMULÁŘ

(max. 5MB)

inPage - webové stránky s AI, doménawebhosting