Servisní manažer/ka, FIX 60 - 70 000 Kč, home office, plná výbava
Profil společnosti:
Náš klient, velice stabilní a solidní zahraniční obchodní a servisní společnost, hledá v rámci rozvoje společnosti vhodné kandidáty/kandidátky na pracovní pozici servisní manažer/ka.
Náplň práce:
- vedení menšího týmu servisních techniků (do 10ti lidí), v rámci ČR
- podpora jednotlivých členů týmu, u složitějších a náročnějších servisů a instalací
- vedení administrativy, týkající se svěřeného týmu + zastupování týmu v rámci firemní struktury
Klienty společnosti jsou zdravotnická zařízení a nemocnice, jde o tedy o servis zdravotnické techniky.
Tato pracovní pozice je, kromě zkušenějších servisních manažerů, vhodná i pro zkušené servisní techniky, s kratší praxí v řízení i menšího pracovního týmu, s chutí postoupit na vedoucí pozici v servisním týmu.
Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi v řízení týmu servisních techniků - výhodou
- aktivní zájem o techniku, kladný vztah k technice
- praxi servisního technika – v technickém oboru - ideálně elektro, pneumatika, hydraulika, IT apod.
- aktivnější pracovní znalost AJ - studium manuálů, vstupní školení, komunikace s výrobou
- vyhlášku 50, min. par. 6
- aktivní uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- řidičský průkaz sk. B + časovou a prostorovou flexibilitu
- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost
- dobré komunikační schopnosti, asertivitu, příjemné vystupování
- schopnost vést a motivovat svěřený tým
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty s bydlištěm v regionu Prahy a Středních Čech.
Budete pracovat a komunikovat s kolegy z Vašeho osobního home office, není tedy vyžadována Vaše každodenní přítomnost ve firmě!
Rádi nabídneme:
- pracovní poměr u velmi solidní, stabilní a prosperující zahraniční společnosti v ČR (s českým managementem)
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí, výborný tým kolegů
- home office, automobil i k osobnímu užití, mobil, tablet
- výborné mzdové podmínky - FIX cca 60-70 000 Kč (dle zkušeností a praxe) + zajímavé roční odměny (dle výsledků servisu)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, školení, kurzy AJ, MULTISPORT karta, penzijní připojištění a další zajímavé benefity
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována.