Referent/ka zákaznického servisu s AJ, Praha 3, 50 000 Kč
Profil společnosti:
Naším klientem je velmi solidní a stabilní česká obchodní společnost, se sídlem na Praze 3.
Náplň práce:
- zákaznický servis pro klienty společnosti v ČR, od přijetí nové objednávky až po dodání zboží (tzn. přijetí objednávky, zadání do PC, ověření dostupnosti zboží, vystavení dodacích listů, fakturace apod.)
- denní komunikace se zákazníky a s dodavateli společnosti - nutná aktivní znalost AJ, koordinace objednávek a dodávek (na denní bázi)
- podpora obchodních zástupců
- běžná operativa, související s danou pracovní pozicí
Jde o samostatnou pozici, kombinující administrativu, fakturaci, zajištění včasného a bezchybného doručení zboží klientovi.
Pracovník nepřichází do fyzického kontaktu s klientem, komunikace probíhá elektronickou a telefonickou formou, komunikuje se v rámci firmy (operativně s kolegy) + s nákupními odd. klientů.
Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání
- aktivní znalost AJ slovem i písmem - nutnost běžné denní komunikace se zahraničím
- praxi na obdobné samostatné pozici v zákaznickém servise (nebo v logistice, přepravě apod.) min. 1 rok
- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office, zkušenost s prací s informačním systémem - výhodou
- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost, empatii
- schopnost myslet analyticky a v souvislostech, rozlišovat priority
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, ideálně ihned
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr u solidní, stabilní a prosperující společnosti na Praze 3, s dobrou dopravní dostupností
- klidné, přátelské a příjemné pracovní prostředí
- zajímavé mzdové podmínky - nástupní FIX 50 000 Kč
- 5 týdnů dovolené, stravenky, bonusy apod.
- nástup možný dle dohody s kandidátem, ideálně ihned
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována.
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení, maximálně však 6 měsíců. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
V případě Vašich dotazů ohledně zpracování osobních údajů použijte tento kontaktní e-mail společnosti v této věci: gdpr@mikupex.cz
.