MIKUPEX logo aa.jpg

Finanční kontrolor/ka, Říčany, 40 - 80 000 Kč + benefity

Profil společnosti:

Naším klientem je velmi solidní a stabilní společnost, s dlouholetým zaměřením na oblast stavebnictví a developmentu.

 

V tuto chvíli, v rámci rozvoje společnosti, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici finanční kontrolor/ka.

 

Tato pracovní pozice je vhodná jak pro absolventy s kratší odbornou praxí, tak i pro zkušené profesionály, se zajímavou praxí.

 

Pracovní pozice, a její náplň práce lze do značné míry přizpůsobit dosavadní praxi vybraného kandidáta / kandidátky tak, aby byla dostatečně zajímavá, a aktivně rozvíjela dosavadní odborný profil.

 

Náplň práce:

- komunikace a koordinace prací s externími účetními a daňovými poradci, auditory, právníky

- dohled nad průběžným vedením účetnictví, plnění firemních daňových povinností 

- aktivní spolupráce na přípravě finančních reportů skupiny i jednotlivých společností ve skupině

- spolupráce se CFO při nastavování a implementaci interních kontrolních procesů, tvorbě budgetů a jejich následného vyhodnocování

- metodická podpora fakturačního oddělení, dohled nad oběhem účetních dokladů, jejich prvotní kontrolou, systematizací a následnou archivací

- plnění ad hoc úkolů zadaných vedením společnosti

 

Rádi nabídneme:

- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u solidní, stabilní a prosperující společnosti, s pracovištěm v Říčanech u Prahy

- zázemí příjemného týmu zkušených kolegů a kolegyň v moderní kanceláři společnosti

- zajímavé a motivující mzdové podmínky -  FIX 40 - 80 000 Kč (dle zkušeností a dosavadní praxe)

- mobilní telefon, notebook, 5 týdnů dovolené, zážitkové teambuildingové aktivity, občerstvení a nealkoholické nápoje na pracovišti po celý den

- příspěvek na stravování nebo sport

- jsme otevřeni i možnostem flexibilní úpravy pracovní doby během dne a občasného home office

- možnost velmi zajímavého profesního a osobního rozvoje

 

Uvítáme:

- SŠ / VŠ vzdělání v ekonomickém oboru (účetnictví, finance apod.), případně relevantní praxi v oboru

- dobré organizační a komunikativní schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování, odpovědnost

- dobrou znalost účetnictví, znalost účetních systémů Pohoda/Helios výhodou - ne podmínkou

- znalost AJ na komunikativní (pracovní) úrovni

- dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, WORD), časovou flexibilitu

- nástup možný dle dohody s kandidátem, lze ihned

  

Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována. 

MIKUPEX - ODPOVĚDNÍ FORMULÁŘ

(max. 5MB)

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.