Finanční kontrolor/ka, Říčany, 40 - 80 000 Kč + benefity
Profil společnosti:
Naším klientem je velmi solidní a stabilní společnost, s dlouholetým zaměřením na oblast stavebnictví a developmentu.
V tuto chvíli, v rámci rozvoje společnosti, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici finanční kontrolor/ka.
Tato pracovní pozice je vhodná jak pro absolventy s kratší odbornou praxí, tak i pro zkušené profesionály, se zajímavou praxí.
Pracovní pozice, a její náplň práce lze do značné míry přizpůsobit dosavadní praxi vybraného kandidáta / kandidátky tak, aby byla dostatečně zajímavá, a aktivně rozvíjela dosavadní odborný profil.
Náplň práce:
- komunikace a koordinace prací s externími účetními a daňovými poradci, auditory, právníky
- dohled nad průběžným vedením účetnictví, plnění firemních daňových povinností
- aktivní spolupráce na přípravě finančních reportů skupiny i jednotlivých společností ve skupině
- spolupráce se CFO při nastavování a implementaci interních kontrolních procesů, tvorbě budgetů a jejich následného vyhodnocování
- metodická podpora fakturačního oddělení, dohled nad oběhem účetních dokladů, jejich prvotní kontrolou, systematizací a následnou archivací
- plnění ad hoc úkolů zadaných vedením společnosti
Rádi nabídneme:
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u solidní, stabilní a prosperující společnosti, s pracovištěm v Říčanech u Prahy
- zázemí příjemného týmu zkušených kolegů a kolegyň v moderní kanceláři společnosti
- zajímavé a motivující mzdové podmínky - FIX 40 - 80 000 Kč (dle zkušeností a dosavadní praxe)
- mobilní telefon, notebook, 5 týdnů dovolené, zážitkové teambuildingové aktivity, občerstvení a nealkoholické nápoje na pracovišti po celý den
- příspěvek na stravování nebo sport
- jsme otevřeni i možnostem flexibilní úpravy pracovní doby během dne a občasného home office
- možnost velmi zajímavého profesního a osobního rozvoje
Uvítáme:
- SŠ / VŠ vzdělání v ekonomickém oboru (účetnictví, finance apod.), případně relevantní praxi v oboru
- dobré organizační a komunikativní schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování, odpovědnost
- dobrou znalost účetnictví, znalost účetních systémů Pohoda/Helios výhodou - ne podmínkou
- znalost AJ na komunikativní (pracovní) úrovni
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, WORD), časovou flexibilitu
- nástup možný dle dohody s kandidátem, lze ihned
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována.