Asistent/ka auditora, Praha 2, + - 30 000 Kč + zajímavé benefity

Profil klienta:

Naším klientem je velmi solidní a stabilní česká auditorská společnost, se sídlem v centru Prahy, na Praze 2, s výbornou dopravní dostupností - jen pár minut chůze od stanic metra C Muzeum nebo metra A Náměstí Míru.

 

Do svého stávajícího týmu hledá nového kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka auditora, se zájmem o práci v auditorské společnosti.

 

Pracovní pozice je svým charakterem a náplní práce velmi vhodná i pro absolventy SŠ / VOŠ / VŠ.

 

Popis práce:

- spolupráce při kontrole účetních dokladů

- výpomoc manažerovi při finančních auditech

 

Jde tedy o pozici s reálným velice zajímavým odborným a osobním růstem, s možností získat velice zajímavou pracovní a profesní praxi.

 

Uvítáme:

- min. SŠ vzdělání s maturitou - vhodné i pro aktivní absolventy SŠ / VOŠ / VŠ - ideálně ekonomického směru

- alespoň základní znalost podvojného účetnictví

- příjemné a vstřícné vystupování

- schopnost individuální práce, i práce v týmu kolegů

- aktivní znalost práce na PC - Internet + MS Office - Word, Excel

- alespoň základy AJ

- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci

- chuť učit se něco nového

- možnost nástupu IHNED, či dle dohody

 

Kandidátům o práci rádi nabídneme:

- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost se sídlem na Praze 2, s výbornou dopravní dostupností, jen pár minut chůze od stanic metra C Muzeum nebo metra A Náměstí Míru.

- hlavní pracovní poměr na dobu NEURČITOU

- zajímavé mzdové ohodnocení - nástupní mzda + - 30 000 Kč (dle praxe a zkušeností)

- mobilní telefon, notebook, stravenky, možnost pružné pracovní doby, sick days, příspěvky na oblečení a další zajímavé benefity

- začátek pracovní doby mezi 7:30 - 9:00, v případě potřeby lze po dohodě řešit i částečně homeoffice

- zajímavou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů

- další profesní VZDĚLÁVÁNÍ - jde o pozici s očekávaným odborným růstem

- možnost nástupu IHNED, či dle dohody

 

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována. 

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení, maximálně však 6 měsíců. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

V případě Vašich dotazů ohledně zpracování osobních údajů použijte tento kontaktní e-mail společnosti v této věci: gdpr@mikupex.cz

.

 

Jméno:  
E-mail:  
Telefon:
Vaše zpráva:  
  Kontrolní kód:   NEMĚNIT !

 

Zde, prosím, přiložte Váš životopis:

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.