Účetní asistentka - Praha 4, od 25 000 Kč výše, s růstem

Profil klienta:
Naším klientem je velmi solidní a stabilní česká účetní a daňová společnost, poskytující svým klientům služby v oblastech daní, účetnictví, mezd a účetního outsourcingu, se sídlem na Praze 4, 10 min autobusem od stanice metra C Kačerov.

Do svého stávajícího týmu hledá aktivní a pracovitou účetní asistentku / asistenta, se zájmem o práci v účetní společnosti.

Pracovní pozice je svým charakterem a náplní práce velmi vhodná i pro absolventy SŠ / VOŠ / VŠ.

Popis práce:
- evidence, kontrola a zaúčtování přijatých a vydaných faktur do účetního systému
- zpracování bankovních výpisů, práce s internetovým bankovnictvím
- administrace a zpracování vzájemných zápočtů
- zodpovědnost za stav účetních dokladů a jejich archivaci, kontrola všech náležitostí dokladů
- spolupráce s dalšími odděleními společnosti

Jde tedy o pozici s reálným velice zajímavým profesním a osobním růstem, s možností získat velice zajímavou pracovní a profesní praxi.

Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání s maturitou - vhodné i pro aktivní absolventy SŠ / VOŠ / VŠ
- výhodou je znalost podvojného účetnictví / praxe na obdobné pozici, nabídka ale platí i pro absolventy bez praxe, kterým klient rád nabídne pomoc v jejich pracovních začátcích
- příjemné a vstřícné vystupování
- schopnost individuální práce, i práce v týmu kolegů
- aktivní znalost práce na PC - Internet + MS Office - Word, Excel
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci
- chuť učit se něco nového

Kandidátům o práci rádi nabídneme:
- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost se sídlem na Praze 4, 10 min autobusem od stanice metra C Kačerov
- hlavní pracovní poměr na dobu NEURČITOU
- zajímavé platové ohodnocení - cca od 25 000 Kč výše (dle praxe a zkušeností)
- mobilní telefon, stravenky, možnost pružné pracovní doby, sick days apod.
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- další profesní VZDĚLÁVÁNÍ - jde o pozici s očekávaným profesním a karierním růstem až na senior účetní pozici
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována. 

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení, maximálně však 6 měsíců. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

V případě Vašich dotazů ohledně zpracování osobních údajů použijte tento kontaktní e-mail společnosti v této věci: gdpr@mikupex.cz

.

 

Jméno:  
E-mail:  
Telefon:
Vaše zpráva:  
  Kontrolní kód:   NEMĚNIT !

 

Zde, prosím, přiložte Váš životopis:

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.