Referent/ka zákaznického servisu - Praha

Pro našeho významného klienta, stabilní nadnárodní společnost působící na trhu ČR, který je předním dodavatelem obalových materiálů a řešení, materiálů a technologií pro výrobu reklamy a materiálů pro polygrafii, hledáme pro pracoviště na Praze 10 vhodné kandidáty/ky na pozici Referent/ka zákaznického servisu.

Náplň práce:
- e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky (pasivní linka - příjem objednávek)
- příjem a řešení objednávek dle potřeb zákazníků
- podpora a týmová spolupráce s obchodním zástupcem v regionu
- kompletní zpracování daných obchodních případů
- práce s informačním systémem společnosti
- komunikace s ostatními odd. společnosti (logistika, nákup, finance, marketing, IT apod.)

Pracovní pozice organizačně spadá do odd. zákaznického servisu, podřízeného manažerovi zákaznického servisu.

Během prvního měsíce zaškolování dochází k seznámení s procesy a systémy práce v zákaznickém servise, seznámení se s klíčovými zákazníky, kandidáti absolvují produktová školení s cílem osvojení znalostí produktů a služeb.

Uvítáme:
- SŠ vzdělání - nejlépe ekonomické, obchodní apod.
- praxi v polygrafii - velkou výhodou, ne podmínkou
- praxi z reklamních agentur, grafických studií apod. - výhodou, ne podmínkou
- praxi ze zákaznického servisu, call centra apod. - výhodou, ne podmínkou
- znalost práce v SAPu - výhodou, ne podmínkou
- dobrou znalost práce na PC - MS Word, Excel
- aktivitu, komunikativnost, příjemné vystupování
- nástup možný, dle dohody, IHNED

Nabízíme:
- možnost pracovat v prostředí úspěšné nadnárodní společnosti na Praze 10
- plný pracovní úvazek, pracovní poměr na dobu neurčitou
- samostatnou práci v přátelském pracovním týmu
- velmi zajímavé platové ohodnocení - (základní mzda+ bonusy) 
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu, penzijní připojištění, odborná školení apod.)
- nástup možný, dle dohody, IHNED


Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte na výše uvedenou e-mailovou adresu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována. 

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení, maximálně však 6 měsíců. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

V případě Vašich dotazů ohledně zpracování osobních údajů použijte tento kontaktní e-mail společnosti v této věci: gdpr@mikupex.cz

.

 

Jméno:  
E-mail:  
Telefon:
Vaše zpráva:  
  Kontrolní kód:   NEMĚNIT !

 

Zde, prosím, přiložte Váš životopis:

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.