Referent/ka reportingu a controllingu s EXCELem,

                                                        35 - 40 000 Kč, atraktivní benefity, Praha 4

Profil klienta:

Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nového kolegu / kolegyni na pracovní místo referent/ka reportingu s EXCELem.

 

Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a velmi zajímavé a atraktivní benefity.

 

Popis práce:

- aktivní práce s firemními daty - exporty, výstupy, reporting v EXCELu (nutná velmi dobrá znalost)

- porovnávání Excel výstupů, hledání diferencí, jejich důvody apod.

- příprava ekonomických analýz pro externí klienty, a pro kolegy na účetním oddělení

- zpracování pravidelných reportů pro klienty

 

Tato pracovní pozice je velmi vhodná pro kandidáty s ekonomickým vzděláním nebo praxí, s chutí pracovat s firemními daty.

 

Co ve Vašem životopise uvítáme?

- min. SŠ vzdělání s maturitou - ekonomického směru výhodou

- aktivní povědomost o principech podvojného účetnictví

- aktivní znalost práce na PC - MS Office

- aktivní velmi dobrou znalost práce v EXCELu - funkce, kont. tabulky + schopnost učit se

- pracovní znalost AJ (účetní terminologie)

- samostatnost, spolehlivost, komunikativnost + smysl pro humor

- zodpovědnost, pečlivost a flexibilitu

- připravenost a chuť dále se odborně vzdělávat

 

Co Vám naopak velmi rádi nabídneme?

- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u úspěšné společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C

- velmi dobrý tým kolegů a hezké a příjemné pracovní prostředí

- další profesní vzdělávání, možnost zajímavého profesního a osobního rozvoje

- nástupní mzdu cca 35 - 40 000 Kč (dle dohody, praxe a zkušeností)

- 5 týdnů dovolené, stravenky + další atraktivní benefity, odměny

- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)

- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody

 

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována. 

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení, maximálně však 6 měsíců. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

V případě Vašich dotazů ohledně zpracování osobních údajů použijte tento kontaktní e-mail společnosti v této věci: gdpr@mikupex.cz

.

 

Jméno:  
E-mail:  
Telefon:
Vaše zpráva:  
  Kontrolní kód:   NEMĚNIT !

 

Zde, prosím, přiložte Váš životopis:

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.